21 august 2017

aga miks mind ei kutsutud

20. august, roosiaed, president, kõned ja oh seda skandaali, Helmet ei kutsutudki. Järeldused lihtsad ning sirgjoonelised: 'president ei käitunud riikliku institutsiooni esindajana, vaid pigem erapeo korraldajana, kes sekkus isiklikest vaadetest lähtudes päevapoliitikasse'.

Helme puhul meenub mulle kes.. ahjah.. mu puberteedist/teismelisest tütar/õde (andestage mulle), jutuga, et keegi ei armasta mind. Kujutage ette, isegi president ei kutsunud mind külla. Ja mina olen.. mina olen.. mina olen ju Helme.. rahva valitud.

Saa üle Helme. Kui sa nii ütled, et sind on rahvas valinud ja presidenti mitte, siis mida sa nutad.

Aga nüüd analüüs.
Mis vaadetest peaks president lähtuma.
Kas ta peaks sekkuma.
Kas päevapoliitika on liiga madal või hoopis kõrge.

Ja kes sina Helme üldse oled. Ma ei tunne sind, ma pole sind valinud. Mida sa lärmad.

1 kommentaar:

  1. Ma arvan, et kogenud poliitikuna püüab Helme olukorda ära kasutada. Väikestel parteidel ei ole suuri summasid reklaamile kulutada ning iga ülespuhutud konflikt võimulolijatega on neile teretulnud, et valijate jaoks pildil püsida.

    Sinna üritusele minek on pragmaatilisele poliitikule nagunii ajaraisk, sest olulisi otsuseid ei võeta vastu presidendi pidudel vaid valitsuse tagatubades-klubides.

    Kui nüüd peavoolu meedia selle Helme "solvumise" üleks korjaks, siis oleks tal jälle tasuta reklaami näol punkt kirjas:)

    VastaKustuta